Ännu en bra dag!

Denna veckan har ju nästan enbart bestått av bra dagar! Bra dagar är sånna dagar då man har fullt upp hela dagen, för jag verkligen hatar att inte ha något att göra - så tråkigt ju!

Idag har dagens spenderats med Marie och Neo och vi har varit ute och gått, hittat bröllopspresent till imorgon, ätit massor med jordgubbar och sånt där :) Roligt har det varit iaf!

Marie och Neo

Jag glömde ta kort på jordgubbarna och det kanske är lika bra det för då hade jag nog blivit sugen igen. 2 liter försvann i ett naffs verkligen. Devin tog om tre gånger tror jag, han raketåt för att få i sig så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt såg det ut som -haha- Himmelskt goda och faktiskt nyttigt också, inte mycket som är det - både gott och nyttigt.


My baby blueeyes :)

Devin har varit på ganska bra humör idag fast att jag hittade anledning till hans utbrott han får ibland nu under måltiderna - tänder! Han har fyra tänder på G och är jättesvullen i både över- och underkäken kraken. Det var faktiskt Marie som såg att tänder var på G när Devin gjorde lite konster i hennes knä, och hon såg ju alldeles riktigt. Jag har inte ens tänkt på att det kunnat vara tänderna, helt glömt bort den anledningen! Tur att alla kommer samtidigt iaf så det är överstökat sen.


Vildebus

Vilde har varit en vakenprick idag, men go och glad nästan hela tiden :) Fick honom äntligen att somna i vagnen när vi skulle ner och leta bröllopspresent, men klart att brandkåren får utryckning just då och det tutar förbi ambulans, brandbil och polisbil -typiskt- Han vaknade ju på en gång och kunde inte somna om sen :/ Jävla olycka!

Nu ska jag ta och testa lite the sims 3 och se om det är så kul som alla säger.



Kommentarer:
Postat av: marie

var en jätterolig dag. ja såå gott med jordgubar mumma! ja skönt när alla tänder är avklarade så slipper han få ont utav de. Nästan gång får jag bjuda;) Du kommer att få in snittsen ska du se!

Postat av: Maria

Jättefina bilder, ser ut som ni haft en kul dag:).

Hehe jag har redan tröttnat på mitt sims 3 och sålt det;).



ha en fin kväll!

2009-07-16 @ 22:56:50
URL: http://selmasmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits