Döv?

Jag tror seriöst att jag kommer bli döv snart för Vilde är minsann en hejare på att kunna skrika!! Nu ikväll dög absolut inte någon flaska, nej nu skulle det bara vara bröstet han ville ha och det skrek han sig svettig av innan han fick - eller ja, innan vi fatta att han absolut inte ville ha någon flaska. Men jag får väl skylla mig själv lite som bara ammat nu ett tag igen och då vill han väl inte ha flaska sen heller.. Lite svårt det där, för jag är i valet och kvalet om jag ska fortsätta helamma eller om jag ska minska lite på det och ge ersättning också emellanåt. Vilket dilemma!

Jaja, iaf så tror jag på riktigt att jag fått minskad hörsel på mitt högra öra sen Vilde kom till världen. Devin har aldrig varit ett skrikbarn förrän nu när han trotsar, så jag är väl inte direkt van heller med massa skrik och gap. Hoppas det blir bättre annars får jag nog skaffa öronproppar när han får sina skrikanfall :/

Nu har han iaf somnat så hoppas han kan sova nu resten av natten utan skrik, men det brukar ju inte vara några större problem egentligen.


Kommentarer:
Postat av: Carolina

Sv: Har ju inte haft något direkt val - han har tvärvägrat att somna på annat vis! ;)

Vissa kvällar har det varit mysigt - andra bara jobbigt, beror ju helt på hur pass fort han somnar och så! :)

Postat av: sara

fy vad jobbigt..

ge flaskan en gång o mdagen så han lär sig?



sv: när barnet är ute är det ju inte jobbigt att gå i trappan längre..

2009-07-12 @ 22:13:34
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: marie

du ska göra de som känns bäst

2009-07-14 @ 09:21:35
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits