Hungrig!!

Jag är så himla hungrig och vi bestämde att vi skulle beställa mat från Jacobs pizzeria. Jag har inte direkt gillat det stället förut, men förra gången sa jag till specifikt alla ingredienser som skulle vara i min salladsrulle och då blev den faktiskt riktigt god. Gjorde exakt samma sak idag, men fick inte alls det jag beställde. Nu vägrar jag äta och är så sjukt besviken och hungrig så jag fan har lust att slå ner något >_< De kan ju gärna lyssna på vad man beställer liksom istället för att avbryta mitt i och säga "var det bra så?". Nej! Det var inte bra så.

Jag tappar allt tålamod som finns när jag är hungrig och nu verkar det som att jag får fortsätta vara det.. Jädra ställe alltså. Ska fan aldrig mer beställa mat därifrån!!

Arg och besviken.


Kommentarer:
Postat av: Pappapoet

Det är nog en ganska vanlig reaktion, man behöver näring och framför allt energi för att orka, speciellt om man ska orka vara en bra förälder också :D



Vad var det för något dem gjorde fel?

Postat av: marie

trist när de blir så! tony är likadan får han inte mat blir han som sur barnunge;) men de är ju naturligt mee blodsockert och allt

2009-07-25 @ 18:45:41
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Amy

haha jag var exakt likadan sist jag inte fick pizzan jag hade beställt!!!

2009-07-25 @ 20:17:45
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: sara

men klaga!!

2009-07-25 @ 20:57:17
URL: http://zasata.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits