Regn

Blä för regn! Förstörde hela min planering ju.

Jag hade tänkt gå ner till stan och köpa amningsinlägg för de är slut, sen knata vidare till coop och handla lite och sen hemåt igen. Vi kom ner till stan och köpte amningsinlägg och sen började det regna :/ Gick hem till min mormor istället och tillbringade hela förmiddagen där och sen kom David och hämtade oss på sin lunch. Blev ju inte så mycket gående för mig inte, jag som tänkte vara duktig! Med att gå så räknas ju inte tanken, för man blir ju inte smal av att tänka på att man går :/

Jaja, nu ska jag vila för jag är helt galet trött som vanligt!


Kommentarer:
Postat av: Vi plus livet - Blivande tvåbarnsmamma

Tänk vad skönt det hade varit om det räckte med bara tanken på att gå, i alla fall när det är dåligt väder :-P

Postat av: Amy

Nä synd det inte fungerar att tänka så man blir smal... Puh

2009-07-21 @ 15:31:19
URL: http://www.olimy.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits