Sjukt trött

Idag känns det som jag skulle kunna sova hela dagen om jag hade fått. Är så galet trött så det finns inte! Jag trodde jag skulle sova som en stock i natt för jag somnade i soffan till filmen igår, men sen när jag väl flyttat mig till sängen gick det inte somna. Sovit helt oroligt och det har varit varmt och jobbigt också :/ blä.

Idag regnar det ute, så här har det blivit att tvätta och resten av dagen ser också lugn ut. Vi tar nog en svänga ut til skärgårn sen för Kenth har kommit hem nu och Devin vill nog busa ite med honom, eller han med Devin ;D

Nej nu ska jag äta.


Kommentarer:
Postat av: Carolina

En till trötter - usch för sådana dagar!

Postat av: marie

kanske är bröllopet som kommer efter?

2009-07-20 @ 20:29:25
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits