Skrik och gap

Nu är Devin hemma igen och det märks! Han skriker och gapar precis hela tiden och för precis allting.. vet inte vad det är med honom för så fort han inte får som han vill kastar han sig och skriker och härjar som en tok. Extrem trotsperiod kanske? Men man kan ju inte alltid låta dem få som de vill heller för då blir det antagligen bara ännu värre.. om det nu är möjligt för han är helt omöjlig nu.

Jag har saknat honom som en tok när han var borta men jag har nu redan huvudvärk och är sjukt trött. Imorn ska jag vara själv med bägge barnen hela dagen också + att Vilde ska till bvc och få sprutor. Får se hur det går. -puh-

Borde fan lägga mig vid sju sen när Devin lagt sig för så trött är jag!


Kommentarer:
Postat av: malin

Alice är likdan, trots kanske

Postat av: Elin

Albin är precis likadan.

2009-07-06 @ 19:23:17
URL: http://elinnorgren.blogg.se/
Postat av: sara

Ebba börjar komma ur det nu ;)

2009-07-07 @ 08:34:05
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: mommor

Skrika och gapa och slänga sig när man inte får som man vill känns igen från dig. Tänk när Du kröp skrikandes genom Kvantum som det hetta då, då var jag svett.... Kram

2009-07-08 @ 10:37:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits