Små monster

Måste ju bara berätta att natten till idag var ju inte så rolig! För det första var det varmt och kvavt som sjutton i sovrummet så det gick ju knappt sova på grund av det, sen skulle Vilde amma varannan timme helt plötsligt igen. Skitjobbigt när man vant sig med mycket sömn på natten igen.. men men, var ju bara att amma det! Kan ju vara för det var så sjukt varmt också, eller kanske tillväxtperiod.. jag vet inte. Hur som helst så nöjde han sig inte när klockan var tre, då hade han ätit på båda brösten men bara gallskrek efter det iaf.. jag höll på att bli tokig för jag var så trött, så jag gick upp och gjorde ersättning vilket han aldrig ens smakat på tidigare.. När jag kom tillbaka med flaskan hade han iaf nästan somnat på David så han tog väl ett sug och gallskrek sen igen, antaligen för det inte var gott med ersättning eller något. Han ville verkligen inte ha! Jag ville bara sjunka genom jorden för jag är inte rolig när jag inte fått min sömn.. Han rapade iaf ett par gånger och tillslut efter ca en och en halv timme somnade han i Davids famn.
Efter en timme igen vaknade han och skulle böka och då fick jag ta honom till mig och ligga skitskumt för att han skulle vara nöjd och kunna sova. Jag vaknade med ryggont sen kan jag ju säga! -puh-

På morgonen sen vaknade Devin och han skrek och grina för precis allting från det att han vaknade till att jag åkte iväg på min shopping. Vet inte vad det var med honom men ingenting dög. Bara gnäll och skrik :/

Mina små monster det. Tur man älskar dem ändå, bara kanske inte fullt så mycket just i de där perioderna haha ;)


Kommentarer:
Postat av: marie

dom byter av varandra;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits