Vaken

Jahapp här sitter jag vaken medan bägge barnen sover. Helt otroligt, jag hade gärna sovit mer men det går inte nu så det fick bli att ta sig upp.

Vid halv tio idag ska vi ner till café paus och fika med Marie och Neo -gott- Hoppas inte det regnar, för jag tänker minsann gå ner! Iaf är det tanken att jag ska göra det.. Sen efter det så ska vi på 3-månaderskoll med Vilde, han ska få sprutor. Hoppas han inte gråter som Devin aldrig gjort förrän nu på slutet när han blivit mer medveten om vad de gör och ska glo som bara den. Jaja, det ordnar sig. Det är ju för deras eget bästa iaf!

Nej nu ska jag göra mig iordning här.

Puss ♦


Kommentarer:
Postat av: Amy

ha en trevlig dag!

Postat av: Therese

Ja det var tur för dig. Önskar jag aldrig sett slutet.. Riktigt hemskt!

2009-07-07 @ 12:19:27
URL: http://magnussonarna.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits