Dagisgråt

Idag var nog första gången som jag lämnade en gråtande Devin på dagis. Det var dock inte för att han inte ville vara där utan det var för att han inte ville vara inne, han ville vara ute på deras gård. Hela dagen igår tjatade han om dagis och imorse när han vaknade sprang han direkt till skorna och sa dagis, dagis. Han älskar dagis, men han vill ju helst vara ute också.. så när vi kom dit idag sprang han till deras grind till gården och ville dit så jag fick nästan tvinga in honom inomhus, kraken. De skulle dock ut väldigt snart så han blev nog nöjd fort där efter jag gått ;)
Kändes väldigt skumt och faktiskt jobbigt att lämna en gråtande Devin.. inget jag är van vid. Som tur var så var det ju inte för att han inte ville vara där utan bara att han ville vara ute, det gjorde ju lämningen lite lättare än om han ville med mig hem direkt och grät därför.


Kommentarer:
Postat av: joanna

jobbigt att han va ledsen :/

Postat av: malin

Jobbigt :(

2009-06-03 @ 20:22:58
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: marie

usch va jobbigt:/

2009-06-05 @ 17:42:27
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits