Grillning

Igårkväll var det ju då grillning och firande av mig hos min mamma och pappa. Devin hade sovit tre och en halvtimme på dagen och vaknat klockan fyra, så han var pigg och redo för att vara uppe lite längre iaf ;)

     
Devin, David och min morfar

Var jättegod mat som vi mumsade i oss och sen blev det tårta och glass till efterrätt -yummi- Jag fick finfina presenter! En cykel som jag ju redan skrivit, sen supersköna trekvartsbyxor eller vad man ska kalla dem och sen ett linne. Hur bra som helst, jag hade ju bara önskat mig en cykel så jag fick ju det jag önskade mig iaf hihi =)


Vilde och min söta morfar

Var en lyckad kväll med sol och värme iaf. Devin somnade som en stock när vi kom hem vid halv nio -tröttis-



Kommentarer:
Postat av: marie

låter riktigt trevligt ocg mysigt:D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits