Sol

Idag är det sol och härligt väder!! Äntligen :) Man blir ju mycket piggare och gladare på en gång, iaf jag. Devin var inte så glad imorse alls dock.. kändes som jag hade 5 barn här hemma för både han och Vilde gallskrek ikapp -puh-
Vi gick iaf ner till dagis och Devin fick gå själv den sista biten och det gick jättebra. När vi kom fram ville han ju till gården och leka direkt så han blev så ledsen när ja sa att han måste gå in först :/ Pluttisen. Han älskar verkligen att vara ute!

När jag sen ska hämta honom ska jag ta och gå till Coop för det är nästan slut på hans blöjor, sen ska jag nog förbi stan också för jag behöver linsvätska. Så det blir en liten promenix sen :)

Klockan fem typ ska jag lämna Devin hos Marie och Tony en sväng för vi ska till dagis och städa det och det går snabbare och enklare om inte Devin springer runt där då.

Totalt i veckan: 7,2 km


Kommentarer:
Postat av: marie

ja härligt väder. synd att man inte är pigg. Neo har krånglar halva natten . känner mig såå trött:S

sen jädrar ska vi busa;) måste samla alla mina krafter till dess haha;D

Postat av: Maria

Ja, äntligen:) Håller med dig, man känner sig bra trött och lite smådepp när vädret inte är på topp..

Vi får passa på att njuta!

Hurtig du är då, jag skulle också behöva motionera mer!



Ha en fin dag i solen och lycka till med städandet.

2009-06-16 @ 14:27:14
URL: http://selmasmamma.blogg.se/
Postat av: * Linda me Cazandra *

SV: Ja då har ni tur.. Blev så ledsen & förbannad igår ='( vet ej om jag ens vill ha kvar Cazandra där längre.. allt bra annars? Kram

2009-06-16 @ 15:21:57
URL: http://mammaliinda.blogg.se/
Postat av: maria

måste ni städa på dagis?

2009-06-16 @ 15:49:41
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits