Ultraljud

Nu har jag precis kommit hem från sjukhuset i Karlskoga, har ju varit där på ultraljud av magen idag och det gick väl ganska bra. Läkaren sa inte mycket alls utan vi skulle prata om resultaten på den andra tiden som jag fått på kirurgmottagningen. Han sa iaf att jag hade några gallstenar, sen sa han att jag kunde gå hem typ. Så det gick snabbt iaf och tur var ju det för Vilde blev lite otålig och jag höll på att hungra ihjäl för jag hade ju inte fått äta på 12 timmar!

Nu får jag väl vänta till den andra tiden för att höra hur det var och vad de säger om det hela. Bara massa väntan hela tiden.

Kommentarer:
Postat av: marie

gallsten? hur får man de?

Postat av: Rijo

Usch. Gallsten. Jag vet PRECIS hur det känns....

2009-06-18 @ 17:52:23
URL: http://rijo.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits