Bättre tror jag

Känns som det är pyttelite bättre idag faktiskt även om natten var en plåga. Hur mycket nässpray jag än använde så vägrade min näsa att bli otäppt >_< Fått legat och flåsat med öppen mun hela natten och det är inte så lajbans!

Nu på morgonen blev den såklart otäppt så jag gick precis upp, men ska lägga mig snart igen. Ska bara försöka få i mig ett glas proviva så magen får något iaf. Inte lätt att äta nu inte :/

David och Devin har gått iväg till öppna förskolan iaf och leker och har kul. :) De kommer väl tillbaka runt 12 igen då Devin ska sova.

//S


Kommentarer:
Postat av: Renate

Ush, hoppas du får i dig någon näring iallafall.

Postat av: maja

hoppas du blir bra nu...

2009-03-11 @ 19:09:43
URL: http://metrobloggen.se/elias0711

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits