God morgon

God morgon allesammans!

Nu har jag suttit här med min tensapparat på för jag har så sjukt ont i höfterna, vet inte riktigt om det hjälpte så mycket nu första gången.. kanske är något man måste göra flera gånger? Jag provar ju iaf!

Devin är på dagis nu, David lämnade honom och det gick ju såklart bra som vanligt :) Vi ska städa på dagis sen i eftermiddag efter att det stängt, vår första städdag. Får se hur det går, men det ska väl inte vara några problem hoppas jag.

Nu ska jag fortsätta på fotoboken till Devin.

//S


Kommentarer:
Postat av: Amy

hoppas det hjälper!! Lycka till med boken :D:D:D

Postat av: malin

Ne för är den fram, kan den släppa. Det är liksom inte farligt för bebisen, utan för mamman! Som att moderkakan ligger där, och får smällar så är det ganska självklart den kan släppa!

2009-03-05 @ 09:36:29
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: emma

Vad bra att d fått TENS, dra på på max...det gör bara ont precis i början sen domnar huden av typ. Hade TENS under hela förlossningen och den gjorde susen! Det jag skrev i bloggen skrev jag även so brev till hampus så han har läst det. Han började gråta när han läste det...

2009-03-05 @ 10:27:49
URL: http://vildesmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits