Högläsning

  

Blev inte att gå ut förut eftersom att det vägrade sluta snöa! Har kommit hur mycket snö som helst nu, jag som trodde det skulle bli vår.. well well. Vi åkte iaf och hämtade ut bärsjalen på posten, tog en runda inne på coop och köpte stora tékoppar och lite mjölk som fattades. Sen har vi lekt här hemma idag och det har faktiskt gått över förväntan med vår lilla trotsunge ;) Han och David satt och läste sagor och hade det mysigt tillsammans. Jag läste ju typ varenda bok vi hade imorse innan dagis för honom, så nu var det pappas tur.

Var iaf en helt okej eftermiddags trots att vi inte kom på något att göra.

Nu ska jag se familjen annorlunda.

//S



Kommentarer:
Postat av: marie

ja verkligen massa snö men nu tycker jag att de räcker:/

Postat av: sara

här öser regnet ner..

2009-03-03 @ 11:32:02
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: maja

nu ska det bli vår tycker ja,

2009-03-03 @ 12:03:29
URL: http://metrobloggen.se/elias0711

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits