Hur ska detta gå

David är på jobbet nu och jag ska ha Devin själv tills han kommer hem.. Fattar inte hur det ska gå när jag inte kan säga någonting och anstränger jag mig lite för mycket så hostar jag ju så jag kräks :( Devin är inte direkt det lugnaste och mest stillsamma barnet heller, vilket iofs annars är ganska bra.. men nu!? Hur ska jag orka med? Han som inte ens gillar att vara inne hemma en längre stund utan att bli rastlös till tusen.

Jaja, nu har han vaknat från en tretimmarsvila så det är väl bara ta tag i det. Om 4 timmar ska han ju sova igen.. Hatar att vara så sjuk så jag inte ens klarar att ta hand om min egen älskade son :(

//S


Kommentarer:
Postat av: marie

men kan ingen vara barnvakt. davids mamma? så får du vila

Postat av: malin

Hoppas du blir frisk innan den andra kommer, så du orkar då! =/

2009-03-20 @ 16:05:39
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: sara

Aaa det där är alltid ett problem när jag är sjuk, haha men det som inte dödar det härdar =)

2009-03-20 @ 17:04:01
URL: http://saraseal.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits