Ingen vila

Blev inte så mycket till vila förut för jag kunde inte ligga ner och hade restelss legs som tusan och det är så sjukt störande så det var ju bara att gå upp igen det. Finns ju typ inget värre än när det bara kryper i hela benen och det känns som man skulle behöva ut och springa flera mil för att det ska lugna ner sig igen.. Jag hatar det iaf!

Snart ska jag åka och hämta hem Devin från dagis. Det snöar som sjutton ute nu så får se vad vi hittar på sen i eftermiddag. Tar det och slutar lite så kanske man kan gå ut och åka bob, är ju inge kul att åka när man får snö i ansiktet hela tiden. Annars vet jag inte vad vi hittar på riktigt, hade vart kul att göra något!

//S

Kommentarer:
Postat av: maja

ja mkt snö har det kommit idag...

Postat av: Becca

Åh önska vi hade bott närmare så hade vi kunnat göra något.

Här snöar det också tokmycket :(

2009-03-02 @ 17:03:39
URL: http://www.metrobloggen.se/beccis88
Postat av: Hanna

å.. hade du likadant med Devin? Jag är lite skraj för att bli gravid igen (Även om jag vill de mer än nånting) just för att jag är rädd för att få lika illa eller värre av allt sån där skit.. foglossningen och restless legs o blä..

2009-03-03 @ 19:55:27
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits