Läkarbesök

Kan ju först och främst berätta att det iaf inte var magsjuka jag fått, för jag har spytt två gånger och sen vart det mycket bättre. Tur det!!

Åkte iväg till sjukhuset förut för att kolla upp allting eftersom jag hostar så extremt och inte har någon röst igen. Där tog de prover på mig och de skulle envisas med att ta ett jävla halsprov också, men jag grinade som en barnunge så vet inte om det gick så bra för dem. Verkligen HATAR halsprov, känns ju som man ska spy och det är ju bland det värsta som finns -urk- Iaf så fick jag sitta och andas in ventoline där tillslut för att vidga luftrören och så, kändes genast mycket bättre på en gång då så jag fick åka hem. Men direkt jag kom hem har jag hostat så jag knappt fått luft igen.. jävla hosta!! Barnet verkar inte heller tycka om att jag hostar så mycket för den sparkar mig och jag får hemska sammandragningar hela tiden!

Jag fick iaf ingen annan medicin eftersom jag är GRAVID, vad oväntat.. suck!! Jag orkar fan inte vara sjuk mer nu.

Som ni märker är det dåligt med bilder nu här på bloggen, men jag har verkligen inte orkar springa runt med kameran. Jag orkar inte springa runt något alls faktiskt.

//S


Kommentarer:
Postat av: malin

Sv : haha ja du ser, det är in programreat i mitt huvud.

Postat av: marie

usch va jobbigt de låter kunde du inte fått med dig lite sån medicin hem att ta när de blir jobbigt? hoppas verkligenndu blir frisk snart och att hostan försvinner för de är verkligen ingen höjdare

2009-03-12 @ 21:25:20
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Sara

Så testar skriva från mobilen. Inte alls beroende av Bloggar. Hoppas du blir bättre snart. Annars får dom ju ta ut barnet så du kan få medicin. Så ska du ju inte behöva må!

2009-03-13 @ 08:35:00
Postat av: Maria

Usch stackare, lider verkligen med dig.



Kram

2009-03-13 @ 09:56:38
URL: http://selmasmamma.blogg.se/
Postat av: Zandra

Men stackars dig =(..

men vad märkligt att du inte fick nån medicin mot hostan?

När en bekant till mig var gravid så höll hon på att nästan hosta ut sin bebis (hahah) och hon fick då utskrivet hostmedicin....OCH det märkligaste av allt är: att hon fick utskrivet den dära starka hostmedicinen som heter Cociliane (?) (jag e inte riktigt säker på stavning utal), det är det starkaste hostmedicinen och den har röd triangel på, innehåller morfin och man blir trött och go på den =). Tydligen så konstigt nog så FÅR man ta den när man är höggravid som du är nu, det är bara i början på graviditeten som man inte får. Alltså den starkast hostmedicinen får man tydligen ta =)

Ring igen och rådgör och säg att du hört detta så kankse de kan fixa till dig =)

2009-03-13 @ 16:25:36
URL: http://tokiga2barnsmamman.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits