Öppna förskolan

Pallrade mig iväg till öppna förskolan idag med Devin. Var ett tag sen vi var där nu och Devin blev ju såklart överlycklig och busade som aldrig förr :) Jättego har han varit.

Jag däremot tvekade länge innan vi skulle dit för jag känner mig så jävla fet och ful nu så jag skäms faktiskt. Ont överallt har jag också för det stramar typ i varje led pga allt vatten -urk- Jag är verkligen stor som en vattenballong och inga kläder sitter bra.. speciellt inte på mina korvben!!

Fick iaf höra en glad nyhet och det var att Tove fick en liten son igår!! Vi som skulle föda samtidigt ju.. Jävla tjuvstartare det där ;) GRATTIS TOVE!

Hoppas det är min tur snart..

//S


Kommentarer:
Postat av: Amanda

Åh, grattis till Tove! ^^



Tänk vad skönt att få slippa allt vatten sen. Du har nog din lill* du med snart. :o)

Postat av: Amanda

Ja, han är en riktig liten tiger. ^^

2009-03-25 @ 17:51:36
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: marie

åå jättegrattis till tove:D

du ska verkligen inte skämmas verkligen inte du är gravid och fin! snart är de din tur. hört nått om igångsättning från karlskoga?

2009-03-26 @ 20:53:32
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits