Skallebang

Känns som jordbävning i mitt huvud!! Kan inte alla sjukdomar bara ta och dra nu!? Jag har fått nog!!
Vart inte mycket sömn i natt heller för halsen gör så jävla ont och det finns ju verkligen INGET som lindrar heller. Tror jag fått halsfluss för igår när jag kollade i spegeln var det som vita små prickar på halsmandlarna. Tänkte att YES då kanske jag kan få antibiotika om jag går till sjukhuset med det, men så läste jag att det oftast beror på virus om man har det i samband med hosta och snuva och då får man ingenting -suck- Jag ska jämt ha sån jävla otur!!

Jag börjar känna mig väldigt orolig inför förlossningen också om jag ska vara ärlig. Jag kommer ju inte ORKA med den när jag mår såhär och är så trött som jag är. Jag orkar ju knappt sitta upprätt ens :/ Jag vill inte att det ska sluta som med Devin att läkare får springa in och klippa upp och dra med sugklocka för det tar sån tid så han inte får luft bara för jag inte orkar med :( Åhhh...

Jävla skit alltså.

//S


Kommentarer:
Postat av: EmelieLiljeberg - Känd som Ämmi

Go´morgon

Hoppas du får en fantastisk dag !

Kram

Postat av: sara

Vad säger din bm då? DOm får ju göra något, lägga in dig på dropp och när du är lite piggare så får dom ju sätta ingång dig.

2009-03-19 @ 12:15:17
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: malin

Men då får dom ju lägga in dig! Så du kan orka med, annars får dom väl snitta dig. Något måste dom ju göra.

2009-03-19 @ 16:33:31
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: emma

Jag förstår att du är nervös inför förlossningen. Tycker du ska prata med din bm, du har faktiskt varit sjuk väldigt länge nu. Jag fick sömntabletter när jag var gravid för jag hade så ont av foglossningen och kunde icke sova. Det var sömntabletter som absolut inte påverkade barnet, så det var ju lugnt. Tycker nästan du ska be om det. Har du smärtstillande? Annars be om det också. Så du i alla fall får sova ordentligt! Det är jätte viktigt! Men jag tror ändå förlossningen kommer gå toppen, oroa inte dig för mycket! Heja Sandrah!

2009-03-19 @ 19:31:06
URL: http://vildesmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits