Smärta!

Jag som la mig hyffsat tidigt idag för att hoppas få sova länge och utan en massa störningar kunde ju glömma min smarta idé. Jag vaknade innan tolv igen och har inte kunnat sova sen dess för jag hostar så in åt helvete!! Gör så sjukt ont också så jag bara gråter här alltså.. hur fan ska jag överleva detta!? Jag är såå trött, men så fort jag lägger mig ner kommer 100 hostattacker i rad och det bara hugger i bröstkorgen på mig -snyft-

Jag vill fan ha ut ungen nu för att kunna få medicin!!!!!!! Jag mår skitdåligt och jag orkar verkligen inte med mer.. :(

//S


Kommentarer:
Postat av: malin

Men varför tar du inte en av mina tabletter du fick?

Postat av: marie

provat at höja up huvudändan lite d ekan hjälpa något

2009-03-13 @ 09:13:04
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits