Suck

Idag hade David fått för sig att han skulle jobba natt, så det var ju bara för mig att pallra mig upp imorse trots att jag inte sovit något och ta hand om Devin det så David fick fortsätta sova. Jag och Devin lekte lite, åt frukost och badade/duschade tillsammans men sen fick jag nog och väckte David vid klockan 10 för jag orkade inte mer. Var helt slut!

Nu, nyss.. en halvtimme innan han börjar jobba eftermiddag kommer han på att det inte alls är natt han ska jobba så han rusar ju bara iväg för att hinna iväg till jobbet. SUCK! Vad ska jag göra nu då? Får hoppas Davids mamma är hemma så man kan åka dit en stund. Jag kommer nog dö annars :( Känner mig som världens fetaste heffaklump.

//S


Kommentarer:
Postat av: Amanda

Men usch...hoppas det ordnar sig så du kan få vila!

Postat av: mellen

Det kommer ordna sig =)

2009-03-23 @ 00:39:45
URL: http://mellen.inc.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits