Trött

Det är så sjukt galet hur trött jag egentligen kan vara alltså. Skulle så gärna bara vilja gå och lägga mig nu och sooova tills imornbitti, men det går ju såklart inte. Dels för jag har en son här hemma att ta hand om och dels för att lägger jag mig nu och somnar så skulle jag vakna lagom till klockan 19 ungefär och sen inte kunna sova mer på hela natten. Så nu blir det till att försöka hålla de gröna öppna och kanske hoppas man kan sova en hel natt sen.. det var ju ett bra tag sen nu!! Vill så gärna kunna sova och ha krafter till förlossningen, men det går inte så bra med all smärta -suck-

//S


Kommentarer:
Postat av: malin

Om du har så ont, borde dom ju ge dig något? Jag fick ju idag. Och jag har inte haft ont alls lika länge som dig.

Postat av: marie

aha ok. Nej vi har inte varit på uppföljning av neos gom. Ska dit den 23 april så läkaren ska kika och bestäma om de behövs op eller ej. För hon tyckte sist om gommen ser likadan ut som den gjorde för ett år sen så behövs de en op för att tal och allt ska bli så bra som möjligt. SÅ på ett sätt vill jag verkligen inte ha en op men på ett annat så är de för att han ska få dom bästa förutsättningarna som möjligt..

2009-03-31 @ 19:01:54
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: mia

stå på dig att du ska få något mot smärtan. Måste ju orka det som komma skall.... Ska ni till öppna nått i morgon ?? Titta förbi en stund på fm annars. Frida o devin kan ju leka lite och vi dricka saft:) hör av dig på mob. kram

2009-03-31 @ 20:55:34
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits