Ute lite

Idag tog jag mig ut en pyttestund tillsammans med Devin och David bara för att få lite sol på mig och lite frisk luft. Frisk luft och sol ska väl inte direkt skada mer iaf hoppas jag!

  
Superkul att plaska i vattenpölen

  
   Kul ute

Devin var som sagt överlycklig att få leka ute ännu mer, de hade vart ute massor med dagis men det var inte nog för honom ;)

Jag var bara med en pyttestund ja, för sen började jag hosta som en tok och var tvungen att gå in igen. Hade inte lust att hosta så jag var tvungen att spy ute liksom -urk- Räcker med att jag spydde upp det jag fick i mig till frukost.. :(

//S

Kommentarer:
Postat av: Maria

han tyckte det var kul att plaska i vattenpölarna va? :) Selma ska pricka varenda en när vi är ute:)

Postat av: marie

jobbigt att kräkas så mycket men de kommer gå över ska du se. Hört att frisk luft ska vara bra för hosta

2009-03-18 @ 09:19:31
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Becca

sööta plutten då =)

2009-03-18 @ 11:18:38
URL: http://www.metrobloggen.se/beccis88

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits