3 timmar

Inatt var det faktiskt ungefär tre timmar mellan amningarna, så jag fick iaf lite mer sammanhängande sömn och det tackar jag för :) Just för stunden känns det inte så jobbigt med amningen längre för nu flyter det på bra.. men det går väl i vågor det där kan jag tänka mig.
Är iaf helt sjukt vad törstig och hungrig man blir när man ammar. Jag dricker ju typ en liter bara på natten liksom annars törstar jag ihjäl. Blir som en öken i munnen skitsnabbt ju! Hungrig som en häst är jag nästan jämt också.. lär ju inte gå ner i vikt då haha.


Kommentarer:
Postat av: joanna

skönt att de går bra med amningen. :)

Postat av: marie

skönt att de går bra. fin blogg:D

2009-05-04 @ 10:56:11
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Camiie - Mamma till prinsessorna Isabella & Minna

Jag känner igen mig i det där. Dricker hela tiden. Men äter dock inte så mycket :)

2009-05-04 @ 16:07:10
URL: http://camiie.se/wp
Postat av: marie

Vilken fin blogg du fått till =)

2009-05-04 @ 16:08:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits