Bara jag

Idag har Vilde vart vaken nästan hela dagen och det är tydligen bara jag som duger för så fort David tar honom så börjar han gråta.. Jag vill ju inte att han ska bli så mammig så att pappa inte ens kan ha honom, blir ju att jag blir lite för låst då. Hoppas det ändrar sig, för nu har jag suttit med honom här halva dagen och då är han så nöjd så. Jag fick till och med ett leende från honom imorse.. första leendet som kommit av att han sett mig =) Värmer verkligen det. Men när David sätter sig med honom börjar han krångla och gnälla och är inte alls nöjd.. :/ Synd för David också juh.


Kommentarer:
Postat av: malin

Tror nog inte det håller i sig, är dom inte för små för sånt nu. Det brukar väl komma mera när dom är äldre.

Postat av: sara - michelles mamma <3

fint de var här inne :D

2009-05-05 @ 14:02:00
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits