Dagen

förmiddagen idag vart det att jag gick ner till öppna förskolan. Skönt med lite promenad och sen var ju Veronica med Elliot där, så det var trevligt :)

Annars blev det inte mycket mer på förmiddagen än så, men det räcker ju gott och väl faktiskt.

Åkte och hämtade Devin på dagis vid två och direkt efter det tog vi bilen till Karlstad för att hitta lite sommarkläder till barnen här. Är ju faktiskt sommar snart och det är ganska tomt på sommarkläder här i våra garderober ;) Vart en tur till Pricken och där hittade vi det som vi ville ha. Kommer bilder i ett separat inlägg här sen.

Gick även lite inne i stan där och det är ju tur de har ett amningsrum faktiskt så man kan amma och byta blöja och sådär :) Jag hittade även ett par solglasögon så jag slipper gå runt och kisa hela tiden och två bandanas som nog kommer bli perfekt att ha sen när jag har dreads igen.

Dagen gick ganska fort och vi kom hem hit lagom till att Devin skulle få gröt och börja göra iordning sig för sängen.


Kommentarer:
Postat av: sara

ååå avis! när skall du göra dreads på mig?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits