Fotbollsmatch

Jag och Devin hade lite fotbollsmatch här hemma i vardagsrummet förut idag. Han vann såklart för jag är inte så bra på fotboll ;) Fattar dock inte hur han kan ha så mycket energi för jag blev typ helt svettig och jag rörde mig typ en femtedel så mycket som han kuta runt! Vi gick iaf tillslut ut för att spela ute på gården, men då var ju alla jävla maskrosor mer intressanta än vad jag och bollen var :/


Vi hade riktigt kul iaf :)

Han är snabbt upp på benen igen efter att han ramlar där i slutet, så det var inte direkt allvarligt även om han vill få det att låta så. Jag slår vad om att han inte ens hade börjat gråta om jag hade kollat bort och låtsats som jag inte sett att han ramlade. Det brukar vara så, är lite drama queen över vår pojk ;)

Kul hade vi iaf som sagt var!



Kommentarer:
Postat av: Elin

Roligt :D

Postat av: malin

Haha vad gulligt :D

2009-05-27 @ 10:00:01
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: marie

skoj:D

2009-05-27 @ 15:49:43
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits