Fullt ös

Idag känns det som att jag varit igång precis hela dagen faktiskt.
Vilde ville ju upp riktigt tidigt trots att han hade en vakenperiod på ca en timma mellan klockan 3-4 inatt så jag nästan ville säga upp mig som mamma ;) Han ville iaf upp innan sju och sen klockan åtta vaknade den stora prinsen.
David tog Devin till dagis och sen knallade vi ner till stan och åt frukost på café paus faktiskt. Vi hade ingenting hemma för Devin åt upp sista mackorna, så vi lyxade till det lite. Var ju faktiskt ruskigt längesen jag var där och åt något nu överhuvudtaget! Efter det gick vi till synoptik och fixade mig ett par linser eftersom jag inte fått från linsboxen än på två månader och nu börjar jag se jävligt dåligt med de linserna jag har i. Dålig stil av dem eftersom det är månadslinser jag har och de ska man helst inte ha i mer än just 1 månad! Well well.. fick ju nya iaf.
Blev en svänga in på lindex sen för att köpa en till amningsbh, det funkar inte bara med en och jag har ju faktiskt tänkt amma ett tag! Tog en likadan som jag redan hade för jag orkade inte prova något annat. Blev även kalsonger till Devin för vi har ju tänkt börja potträna lite smått i sommar och då är det ju ganska obehagligt att kissa i ett par kalsonger, så då kanske han blir medveten om vad han gör snabbare?! Ja, vi får se hur det går med den saken. Har inte direkt bråttom.
David gick sen till arbetsförmedlingen och berättade vad han sökt för jobb och sånt där sen knallade han hem och jag gick till öppna förskolan :) Var väl där till lite efter två och skulle då hem, men hamnade på lindex igen och råkade handla på tag 3 betala för 2. Nu blir det iaf inget mer på ett tag!!
Träffade Marie, Sara och Angelica på vägen hem. Snackade lite med Marie och sen bar det faktiskt av hemåt för jag hade ju bett David börja med maten när jag började gå hemåt första gången ;) Den var iaf nästan klar när jag kom hem och det var riktigt gott! Devin gillade det också :)


Gott med spenat!

När vi ätit upp och jag även matat Vilde gick vi till trumpeten för att handla lite nödvändigheter. Riktigt fint väder ute ju :) Det värsta var väl att vi glömde det som vi gick upp för att köpa från första början så jag fick åka dit igen för att köpa det haha. Men så kan det väl vara ibland.
Jag och Devin stannade iaf ute på gården och lekte lite när vi kom därifrån. Devin sprang dock skitfort och snubblade på asfalten så det bara sprutade blod från munnen på honom!! Jag fick ju panik för jag trodde nästan framtänderna fått sig en smäll, men det var "bara" i läppen som tur var. Nu har han iaf en rejäl fläskläpp kraken :/

Ja, det var väl typ hela dagen så det har vart fullt ös faktiskt, men det är ju bara skönt det för då har jag inte märkt av hur trött jag egentligen är haha.

Nu sover Devin och jag ska mata Vilde här.



Kommentarer:
Postat av: sara - michelles mamma <3

men usch otäckt när de ramlar så tur att de "bara" var läppen.. Hoppas svuldnaden går ner på han fort.. :)

Postat av: marie

usch stackarn. De ser värre ut än va de är sp när de blöder. skönt att tänderna klarade sig. full rulle hela dagen!!

2009-05-21 @ 11:18:05
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits