Jävla pollen

Jag HATAR pollen.. lite extra mycket idag faktiskt, för fy fan vad mina ögon kliar och jag snorar och nyser!! Luktar ju skitgott ute, men det kan jag ju inte njuta av för det blir bara jobbigt när det luktar så mycket som det gör just nu! Blir ju inte direkt bättre av att jag kliar hela tiden heller, jag ser ju typ ut som en pundare nu med mina rödsprängda, sönderkliade ögon. Sen ska man ju snyta sig hela tiden också och får röd näsa så snart ser jag väl ut som en alkis också, men fyllenäsa -haha- Nej, hoppas det börjar regna så allt lägger sig och inte far runt så mycket i luften!!


Kommentarer:
Postat av: Renate

Jag lider vekligen med er som besväras av pollen...när jag hade min priaktik på apoteket kom det in folk hela tiden som behövde hjälp.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits