Me&I



Idag var det ju me&i-party hos mig då da.
Var jättetrevligt, men det sämsta var ju att typ allting som man ville ha var slut.
Jag beställde iaf lite som hängde på ställningen, så jag får det billigare.

Nästa gång jag ska ha party ska jag se till att ha det i början av kollektionen så det inte är slutsålt liksom! Inge kul att hitta något fint man vill ha så finns det inte ens :/ Var verkligen så med allt idag.

Devin blev en riktig pajas så fort alla kommit. Han ville väl visa alla sina tricks :)
Han sa också Marie och Neo idag. Så himla duktig på att prata! -stolt-


Devin och Marie kollar kollektionen.



Kommentarer:
Postat av: marie

hihi såå himla sött:D

Postat av: Renate

Tråkigt att allt var slut

2009-05-31 @ 18:01:15
URL: http://oneeyedme.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits