Natten

Fy, Vilde som brukar sova så bra annars på nätterna ville för det första inte somna igårkväll alls. Han låg och bökade och krånglade riktigt länge och jag var så trött så jag ville bara dö typ. Sen somnade han och sov väl ungefär en timme eller så och ville sen ha mat.. Då trodde jag ju han skulle somna om direkt och sova länge sen, men inte då. Han ville äta varannan timme hela natten och han bökade och krånglade en massa som han inte annars brukar.. Gissa om jag är trött!? Han har varit riktigt snorig så det är väl därför han inte kunnat sova så bra, men ingenting funkar ju.. Vi har höjt upp ena änden på spjälsängen, han fick nässpray, koksalt fick han också men det hjälper ingenting :(
David tog iaf Vilde nu på morgonen så jag har fått sova lite mer iaf, men jag är fortfarande brutalt trött!!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits