Sjukvårdsupplysningen

Imorse tog jag och ringde till sjukvårdsupplysningen för att höra lite med dem och se vad de tror det kan vara. De trodde på magkatarr eller något liknande så David är iväg och köper novalucol nu. Skulle det inte bli bättre av det tyckte hon jag skulle åka till akuten direkt eftersom det är sån ihållande smärta liksom.

Jag fick iaf sova någorlunda i natt, hittade en ställning att ligga i så det gjorde mindre ont. Vilde fick dessutom 50ml fryst bröstmjölk innan vi la honom för han vart inte mätt på mitt, så han sov ju som en stock i 6 timmar i sträck faktiskt :) -skönt- Inte konstigt om jag har mindre mjölk nu när jag knappt får i mig något ju :( Gått ner 2,5 kg nu.

Han har iaf bara ätit på mig nu idag och han verkar nöjd hittills som tur är!

Jag har förresten lite mindre ont i magen för tillfället! Hoppas det blir bättre och bättre.


Kommentarer:
Postat av: Maria

Håller tummarna för att det går över med novalucolen.

Postat av: Maria

Det är stl 92, men hon är ju lite liten :)

2009-05-30 @ 13:29:29
URL: http://selmasmamma.blogg.se/
Postat av: Virre

Jo han tar upp nappen själv.. Men nu när han är sjuk så orkar han väl inte

2009-05-30 @ 15:20:04
Postat av: marie

ja så¨var de för mig med när jag var sjuk kom nästan ingenting men håll ut de kommer tillbaks när du blir frisk!

2009-05-30 @ 18:33:36
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Carolina

Stackare, hoppas du mår bättre snart och att mjölken kommer tillbaka :)

2009-05-31 @ 17:47:37
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits