Snorigt

Usch alltså vad Vilde är snorig nu för tiden. Snorsugen vi köpte igår har hjälpt lite men inte så mycket.. han sov iaf 4 timmar i streck från 9-01 och sen efter det har han knorrat och krånglat och velat äta varannan timme resten av natten. Från klockan 5 imorse har jag dock inte sovit för då var han extremt snorig och jag kan inte sova när han låter som han gör :/ Tur jag la mig vid nio igår iaf så jag fått lite sömn.

Vi får väl fråga på bvc sen när vi ska dit om det finns något mer vi kan göra men det känns verkligen som vi provat allting här hemma. Stackars lilla barn!!

Devin mår iaf bra och han var så glad imorse när jag åkte till dagis med honom så. Han är så rolig dock för det han säger mest nu här hemma är Malin Malin men imorse sa han även dagis hur tydligt som helst!! :) Vet inte riktigt varför han bara säger Malin nu annars haha, men han har väl hört att jag sagt det några gånger eftersom jag brukar prata med henne.

Snart är det iaf bvc dags.


Kommentarer:
Postat av: malin

Han gillar mig ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits