The day so far..

Var ute och gick en och en halv timme förut ungefär, jätteskönt. Devin fick gå den sista biten och han var riktigt duktig på att hålla handen faktiskt :) Det jobbiga är att när han tröttnar på att hålla handen sätter han sig ner på marken så fort man försöker bara för han bara vill gå själv.. men jag vill ju inte att han ska gå själv där det finns väg och bilar i närheten så då blir det ju vagnen och vagnen vill han ju inte åka om han fått gå lite ^^ Men men, vi kom iaf hem tillslut och han skötte sig riktigt bra!

Köpte godis till ikväll.. nu håller vi ju oss faktiskt till bara en dag i veckan så då får man allt unna sig den dagen tycker jag ;) Får väl se hur det går med min viktminskning.. men bara jag inte går upp så. Resten får jag ta när jag slutat amma och kan börja träna igen :)

Håller mina tummar för Malin som är inne på förlossningen nu!


Kommentarer:
Postat av: marie

ja jag läste de gud så spännande!

Jösses jag skulle aldrig klara av att att hålla mig till en dag godisråtta som man är:P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits