Trenden fortsätter

Ja, den braiga trenden fortsätter.. Det vill säga att jag går med Devin till dagis. Visst att det bara tar en kvart dit och en kvart hem, men det är iaf bättre än ingenting och jag känner mig bra av att göra det :)

Annars här så tvättar David och jag har precis satt på en diskmaskin direkt efter jag tömde allt som redan var där inne. Vi har varit lite slappa med att ta ut det diskade märker jag ;) Skärpning på oss!

Vet inte vad som händer idag, är inge vidare värst fint väder.. blåser en hel del!

Vad ska ni göra idag??


Kommentarer:
Postat av: sara - michelles mamma <3

Ja de var inte sådär jätte skönt ute idag inte :/

Postat av: marie

jag o Julian har varit i helsingborg o shoppat :D

2009-05-07 @ 15:57:29
Postat av: nathalie

är david åxå pappaledig?

2009-05-07 @ 21:41:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits