Bak och lek

Eftermiddagen har först spenderats med Jenny, vi skulle baka. Devin sprang dock in till Adam så fort vi kom hem så han var inte med. Det var ju halva grejen egentligen att han skulle vara med och baka.. men men, jag och Jenny fick baka själva. Vi gjorde chokladsnittar och trodde vi gjort helt fel tills de var klara och faktiskt blev riktigt goda och såg okej ut :) Skulle bara haft pärlsocker på så det får inhandlas så kan jag göra fler, var ju ganska lätt!


Buspojkarna leker för fullt

När Jenny gått hem och David åkt till jobbet så var vi först inne hos Malin och grabbarna busade där. Sen gick vi in till oss och de fortsatte att busa här. Mycket bus i de där två verkligen även fast de blir osams emellanåt är de snabbt vänner igen :)


Färdigbusade och trötta

Jag gillar när man har något att göra på dagarna och slipper ha en massa dötid som man ska fylla med en väldigt rastlös Devin. Idag var en bra dag!


Kommentarer:
Postat av: marie

ja låter som en trevlig dag:)

Postat av: Elin, Albins mamma

Roligt att baka, det skulle jag behöva tills i morgon men jag orkar inte :P

2009-11-06 @ 11:49:23
URL: http://elinnorgren.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits