Bakdag

Eftermiddagen idag har spenderats i köket tillsammans med Marie. Vi har bakat, bakat och bakat! Jättekul verkligen och jag trodde inte vi skulle hinna så mycket som vi hann, men det gick ju superfort med de flesta kakor så det blev en del :)


Chokladsnittar och syltkakor

Blev några besök på trumpeten idag eftersom vi glömde lite saker som behövdes, men det gjorde ju inget med en liten paus mellan bakningarna ;) Vi var väldigt effektiva iaf tycker jag!


Havreflarn och några jag inte minns namnet på


Vi bakade även kärleksmums, men de fick jag ingen bild på. Nu har jag iaf massor med gott att bjuda på inför Devins kalas :)


Tack för hjälpen Marie!



Kommentarer:
Postat av: marie

du var en alldeles utmärkt bakpartner måste jag säga;)

var supertrevligt:D. hihi nu har du men mer ska det bli!

Postat av: Maria

Oj, vad mycket gott ni bakat. När fyller han år?



2009-11-07 @ 20:33:48
URL: http://selmasmamma.blogg.se/
Postat av: joanna

vad duktiga ni är :) ser gott ut.

2009-11-08 @ 19:44:49
URL: http://mammatillisak.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits