Minisim

Idag är det minisim som vanligt på söndagar, men jag känner verkligen inte för det idag. Känner mig så ful så jag har inte direkt lust att visa mig i mitt badlinne och underdel. Usch och fy, men vad gör man inte för barnens skull? De verkligen älskar det ju! Jag får glömma min kroppsångest för en stund och bara tänka på dem, för annars går det inte. Jag skulle behöva en rejäl operation om jag ska bli normal igen :(

Någon som kan ge mig lite självdisciplin så jag klarar att gå ner typ 10 kg!?


Kommentarer:
Postat av: marie

kan få lite av mig. men jag stöttar dig det vet du!!

Postat av: Maria

Tycker du är jättefin som du är :) Hoppas ni hade de skoj på minisimmet :)

2009-11-29 @ 19:15:56
URL: http://selmasmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits