Ögonmottagningen

Besöket på ögonmottagningen idag gick bra även om vi kom dit en aning försent eftersom vi inte visste var det var och Marie var ingen bra beskrivare ;)
Vilde fick droppar i ögonen som vidgade pupillerna. Gick riktigt bra när hon gav honom dem faktiskt, han grät till lite men gick över på nolltid. Fick ju två gånger så andra gången var ju lite värre för då visste han vad det var frågan om.
Han fick följa med blicken och kolla in i någon apparat. Allt var iaf jättebra med hans ögon, inga fel alls vad hon kunde se nu. Vi skulle få en kallelse sen längre fram för att se om han kanske behöver glasögon, men just nu var allt tipptopp. Börjar han skela mer eller så så får vi såklart en tidigare tid, men jag tycker hans skelning har minskat nu så det blir nog bra :)

Devin hade haft det jättebra på dagis idag. Jag och barnen stannade en stund hos farmorn, sen hem och nu sover de små. Blir nog tidigt för mig med ikväll för jag är trött.


Kommentarer:
Postat av: marie

haha jag är väl en superb vägbeskrivare med världens sämsta lokalsinne ever;)

Skönt att allt var bra och att det gick bra med undersökingen. Neo avskyr den där apparaten!

Postat av: sara

skönt det var bra

2009-11-05 @ 10:23:08
URL: http://zasata.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits