Så trött!!

Jag vet inte vad det är med mig nu för tiden, men jag är sååå trött. Igår la jag mig halv nio, men inte är jag pigg idag för det. Jag är skittrött!! Jag är ingen bra mamma heller för jag har inget tålamod för jag är så trött hela tiden och det är ju inget roligt :(

Vilde är iaf verkligen tvärtemot Devin när han var liten. Devin kunde somna var som helst och Vilde är det vi döpt honom till - en vilde, så han vill helst inte sova alls även om han är så trött så han inte vet vad han håller på med.

Jag går under snart om jag inte får sova typ 8 hela timmar på en natt. Det skulle vara en dröm!!


Kommentarer:
Postat av: Amy

hoppas hoppas han vill det snart då :)

Postat av: marie

samma här. känns inte som det spelar nån roll att få sova länge för man är liak trött för de.

du borde få en natt i veckan där du få åka bort och sova en hel natt!!!

2009-11-17 @ 19:30:57
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits