Seg dag

Redan när jag vaknade imorse kände jag på mig att jag inte skulle må så bra idag. Det gjorde lite ont i kroppen och jag kände mig sååå trött. Gick iaf upp, åt frukost.. åkte till pappa med lite kakor idag på fars dag sen iväg till badhuset med barnen. Vilde plaskade som en tok och Devin hoppade från kanten minst 40 gånger ;) Han älskar att hoppa ner i vattnet!

När jag kom därifrån kände jag mig helt slutkörd och jag frös som en tok. Tog två filtar på mig och la mig i soffan medan barnen sov.. jag slumrade väl till lite, men jag frös så så jag kunde inte sova. Kändes verkligen som jag kommer åka på någon värsting sjukdom igen så David tog barnen när de vaknat och gick ut så jag kunde vila lite mer. Nu känns det bättre, men ska försöka lägga mig snart så jag får min sömn så jag inte blir sämre! Jag vill inte bli sjuk nu!!

Hoppas alla har en bra dag!


Kommentarer:
Postat av: marie

nej hoppas verkligen inte du komemr bli det!!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits