Babysim

Jag tog mig ut redan strax innan klockan nio med Vilde i vagnen för att han skulle få sova innan babysimmet.. tänkte jag iaf. Han somnade ju och sov ca 20 minuter tills någon gick förbi vagnen och tappade någon jävla metallgrej så det lät som tusan och han vart ju klarvaken :/ Gick inte att få honom att somna om inte, så vi satt där på badhuset och väntade ca 40 minuter innan simmet tillslut började. Så typiskt att det där skulle hända när han somnade och faktiskt var skittrött, men jaja..


Bus på golvet innan simmet

Vilde var iaf jätteglad och busig i vattnet. Han plaskade som en dåre och dök nog tre gånger tror jag :) Jätteduktig. Han simmade med simring också och höll balansen i den riktigt bra. Han sprattlar så med benen så han faktiskt tar sig fram själv nu.. han simmar nästan :)

På hemvägen var han ju hur trött som helst, men jag lyckades hålla honom vaken tills han kommit in och ätit en flaska välling. Nu sover han som en stock!!

David och Devin är iväg på minisim så nu har jag en lugn stund här.


Kommentarer:
Postat av: Amy

vad duktig han är :)

Postat av: marie

verkar vara jätteskoj med babysim. kanske blir det med nästa barn om tiden finns:)

2009-10-11 @ 17:48:46
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Carro

Det är så mysigt att bada med sin "bebis" :) Veckans höjdpunkt tycker jag och Leon!

2009-10-11 @ 22:54:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits