Dålig mamma

Usch och fy fan vilken hemsk natt det var i natt! Eller egentligen var den väl inte det, men jag är ingen glad och bra mamma klockan fyra på morgonen när Vilde tycker det är dags att gå upp. Trodde seriöst jag skulle dö! Orkade inte med Vilde som låg och pratade och sprattlade omkring så jag gick och la mig på soffan tillslut. Känner mig som sämsta mamman för att jag inte orkar med mitt eget barn sådär extremt tidigt på morgonen :( Jag behöver min sömn för att fungera och får jag inte den så är jag ett monster. Usch.

Nu är jag något piggare iaf och lite bättre mamma, men ändå. Usch för att ha en pigg unge mitt i natten, enligt mig.


Kommentarer:
Postat av: madde

Du är absolut ingen dålig mamma för det, förstår exakt vad du menar o känner....

men se framåt, när de är 15 så kommer du få dra upp dem ur sängen :)

Postat av: Amy

jag är exakt likadan!

2009-10-20 @ 14:44:13
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: marie

verkligen INGEN dålig mamma!!!

2009-10-20 @ 20:21:20
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits