Hejja mig!!

Jag har inte suttit något vid datorn idag förrän nu och det har varit skönt att slippa dumburken för nästan en dag faktiskt. Inga måsten eller andra hemskheter.

Jag och Vilde började dagen med att knalla till öppna förskolan efter att vi lämnat Devin på dagis. Som vi alltid gör på måndagar :) Var trevligt, men inte så mycket folk där nere tyckte jag.. kan ju vara skönt det också iofs.

Efter det hämtade vi Devin och sen åkte vi hem en svänga till Marie och lekte lite. Devin pratar ju hål i huvudet på mig här hemma så tyckte han kunde snacka hål i sin gudmors huvud lite också ;) Det gjorde han så bra så!

Och nu till det bästa, hejja mig delen - jag har varit iväg och tränat i över två timmar nu!! Tog ett dubbelpass och det gick hur bra som helst. Känner mig så duktig nu efter. :) Hejja mig!

Godnatt


Kommentarer:
Postat av: Maria

Heja dig, duktig du är:-)

Låter som ni haft en trevlig dag.

Postat av: Carro

Usch ja, det är verkligen hemskt att vara ensam (utan vuxet sällskap då!)...går D fortfarande utbildning? Var i Skåne är han då?



Ja, ibland är det riktigt skönt att slippa datorn. Duktigt du är som tränar så flitigt!

2009-10-19 @ 23:05:25
Postat av: marie

haha så det är därför ni kommer;D

2009-10-20 @ 20:20:55
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits