Ingen välling

Inatt åt Vilde inte en enda gång!! Halv sju imorse försökte jag med välling och han drack väl ca 100ml bara sen ville han inte ha mer. Han har börjat rata flaskan mer och mer och vill helst av allt ha fast föda ;)
Vi somnade iaf om och sov till åtta då jag i panik fick springa upp och väcka Devin som fortfarande sov. När jag gick upp så var det tänt och jag liksom stannade till och undrade varför.. sen ser jag David som ligger på soffan här och tror ju han somnat och missat jobbet.. men nej, han skulle jobba natt i natt så han fick åka hem igen.
Var lite panik med frukosten och byte av blöjor och kläder, men vi hann till dagis :) De skulle ha heldag i skogen idag så Devin var ju tvärnöjd och jag fick inte ens kram när jag skulle därifrån för han bara "skogen skogen, hejdå mamma".

Idag blir det slappardag känns det som. Jag är så himla schleten!


Kommentarer:
Postat av: marie

skönt att du fick sova en hel natt!! Dagarna som startar lite stressigt brukar ofta bli halvdana!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits