Långpromenad

Direkt efter att jag lämnade Devin på dagis imorse så begav jag mig ut med Vilde i kylan. Var verkligen svinigt kallt, men samtidigt skönt och friskt på något sätt. Vi gick iaf bort till kyrkans öppna förskola och tillbringade någon timme där innan vi tog en sväng på marknaden. Ringde min mormor och gick och mötte henne och så gick vi en sväng på marknaden också, fick även lite lunch (sallad) av henne. -tack- sen blev det ganska bråttom för det var 40 min till att hämta Devin och tar ungefär det att gå dit, så var bara för mig och Vilde att knata iväg det. Kom precis i tid :) Sen gick Devin hem hela vägen själv och höll i vagnen, så duktig så.. så vi har nästan nyss kommit in och jag har varit ute i ca fyra timmar och knatat jag. Inte illa!

Ikväll blir det träning


Kommentarer:
Postat av: mamma

Imponerande!

2009-10-14 @ 15:44:13
Postat av: Carro

Ja verkligen kallt, men friskt idag :)

Postat av: marie

hurtbullen:D

2009-10-14 @ 18:49:03
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits