Långpromenad

Ja, dagen idag började jag med en långpromenad. Gick med Devin till dagis, han gick själv hela vägen faktiskt utan att krångla eller kolla på varje pinne :) Gick jättebra!


Håller så duktigt i vagnen när man går

Efter det fortsatte jag till öppna förskolan och var där med Vilde. Var inte jättemycket folk där direkt, men det dög. Erika och Liam kom så det var kul, var ett tag sen nu.

 

Jag och Vilde var ju där först som vanligt så han satt så snällt och duktigt och lekte i pölen ett bra tag. Min kamera dog dock pga dåligt batteri, men ni ser ju själva hur bra han kan sitta och leka nu :) Så duktig så.

 

På hemvägen tog jag sällskap med Erika. Blev en powerwalk hem för hon hade jättebråttom. Inga fel med lite fart i stegen, det behöver jag. Ikväll blir det iaf träning igen, längtar!!

 

 


Kommentarer:
Postat av: Hanna

Fina pojkarna är =) Undrar var du köpt Vildes mössa?

2009-10-05 @ 15:08:25
Postat av: marie

jätteduktig och tänk va stor han har blivit:D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits