Meningslöst tidsfördriv

1. Hur gammal är du om fem år? Då är jag 5 år äldre än nu
2. Vem var den sista du träffade? David
3. Hur lång är du? 169 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Harry Potter och halvblodsprinsen
5. Vem ringde du senast? Mormor
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Var är du? till David
7. Vad är dagens planer? Knata runt och träna
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Vet inte
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna
12. När vaknade du idag? Alldeles för tidigt enligt mig
13. Har du någon gång hittat en katt? Katter är ju överallt
14. Vilken är din favoritplats? Har ingen
15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis någonstans där jag trivs med min familj i en villa
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker och grådvärgar
18. Vem fick dig att skratta senast? Hon på aerobicen
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär, min bärbara dog
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4
23. Hur många landskap har du bott i? Två + utomlands
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja, många gånger!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor inne, skor ute
26. Är du social? Ja
27. Vilken är din favoritglass? Vet inte
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Flytta!
29. Tycker du om kinamat? Ja!
30. Tycker du om kaffe? Nej
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? Vänder mig hundra gånger per natt minst
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa? Ja såklart
35. Är du en beroendemänniska? Kanske?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja
37. Vill du ha barn? Tråkigt om jag inte ville eftersom jag har två
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska ganska bra
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej inte vad jag minns
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool!!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mina barn
42. Äger du dyra smycken? Nej
43. Har du någon gång testat narkotika? Njae
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Jumbomajs
45. Vem är den roligaste människan du känner? Vet inte, Hardin
46. Välj ett ärr på din kropp? I pannan
47. Vad har du för ringsignal? En som hörs
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Mamma har
49. Flirtar du mycket? Nej
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma säkert
51. Kan du byta olja på bilen? Nej, tror jag inte
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Barnmatsboken
54. Läser du dagstidningen? Ibland på internet
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Nej
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3 såklart
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Det vet jag inte
59. När var du i kyrkan senast? Oj shit, ingan aning



Kommentarer:
Postat av: Elin, Albins mamma

Sv: Japp han dricker välling fortfarande när han ska sova och ibland på morgonen.

Postat av: Amy

hihihi ja :D

2009-10-14 @ 22:32:21
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: Carro

Du har bott i 2 landskap väl?! Skåne och Värmland :)

2009-10-14 @ 22:32:26
Postat av: Hardin

23. Hur många landskap har du bott i? Ett + utomlands



bodde ni inte i rövskåne ett tag också?

2009-10-14 @ 22:40:43

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits