Morrn morrn

Natten har väl inte varit sådär jättebra direkt. Jag har så svårt att sova när David inte är hemma och i natt jobbade han natt :/ Sen var katterna mer dumma än vanligt också och skulle hoppa upp på dörrhandtaget så fort jag hade somnat till, så fick ju springa upp varje gång och få utbrott på dem!
Vilde han sov, men han vänder sig mycket och låter och smackar i sömnen och jag vaknar ju för minsta lilla. Skulle vara så skönt med ett eget rum till honom, men det finns ju tyvärr inga lediga här. Blir väl om ett halvår när David är fast anställd som man kan leta hus! Jag får stå ut med dålig sömn i ett halvår till alltså. -puh-
Han åt iaf bara en gång i natt, verkar blivit en vana hos honom nu. Han har även en dålig vana att vakna runt fyra-tiden och vilja upp. Jag är inte så pigg på det då kan jag lova.
Imorse somnade han iaf om när jag la honom intill mig, men då kommer ju såklart den ena kattjäveln och hoppar i sängen så han vaknar och vägrar somna om! Gissa om jag svor åt katten!?


Sover gott här om natten

Jag är så trött idag!


Kommentarer:
Postat av: Amy

gissa varför jag har mina katter ute nu haha....

Postat av: marie

ja är nått bra som blir det nått annat som krånglar varför ska det alltid vara så?

2009-10-22 @ 19:00:57
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits